جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
سپاه«جان در کالبد ایران»

عملیات «وعده صادق» که اخیرا توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ اوج اقتدار و صلابت میهن عزیزمان ایران بود که بار دیگر کشور ما را در مقابل مستکبران خون خوار ، کودک کش جهان سربلند کرد.....

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر: عملیات «وعده صادق» که اخیرا توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ اوج اقتدار و صلابت میهن عزیزمان ایران بود که بار دیگر کشور ما را در مقابل مستکبران خون خوار ، کودک کش جهان سربلند کرد.

 

روزگاری در زمان رضا خان پهلوی ، پس از حمله انگلیس و قشون قزاق ، یک شبه تهران به تصرف در آمد و پایتخت ایران زیر چکمه اجنبی ها لرزید.سال ها بعد پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) ؛ نیرویی از دل مردم جان گرفت که این جریان عظیم سرچشمه ی ظهور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در جنگ تحمیلی بارها و بارها صدام و کشورهای حامی اش را بر سر جای خود نشاند و این راه پر افتخار برای حفظ مام وطن تاکنون ادامه دارد.خداوند در قرآن کریم همواره مسلمانان را به تقویت تسلیحات و نیرو برای دفاع از دین خدا و مقابله با تهدیدات تشویق نموده است

 

از این رو کشور ما نیز همچون سایر کشورهای جهان به این نیروی ارزشمند و‌بزرگ مردمی نیازمند است. امروز بسیاری از جوانان نخبه کشور در سپاه پاسداران ؛ طراح بزرگترین سامانه ها ی موشکی و دفاعی هستند.این در حالیست که پیش از انقلاب اسلامی ؛ مستشاران آمریکایی اجازه هیچ گونه رشدی به نخبگان کشور نمی دادند.حال می توانیم بر قله ی افتخار بایستیم و از قدرت و صلابت ایران در منطقه سخن بگوییم.به فرموده ی امام راحل ، رهبر فرزانه انقلاب بیاندیشیم که فرمودند : «دشمنان برای شکست ملت ها ، اعتماد به نفس آن ها را می گیرند.»

 

تاریخ ، گواه ننگ استکبار

 

مطالعه تاریخ نشان می دهد که کشورهای غاصب همچون؛ آمریکا، اسرائیل ، انگلستان همواره به دنبال منافع و گسترش مستعمرات خود در منطقه ی خاورمیانه بودند. آن ها با حمله به کشورهای منطقه و پدید آوردن نیروهای تکفیری و داعشی سعی در ایجاد نا امنی و چپاول داشتند. امروز به پاس خون شهدا و رشادت دلیرمردان غیور سپاه انقلاب اسلامی ، شاهد اقتدار و ایستادگی در برابر ظلم تاریخی ناجوانمردان دنیا هستیم.امروز مقام معظم رهبری در گوشه ای از بیانات خود فرمودند: «ما از اوّل ناظر و حاضر بودیم، مسائل سپاه را میدیدیم؛ یعنی یک پدیده‌ای بود منحصربه‌فرد. افراد دارای طهارت بودند، دارای تقوا بودند. بنده نمیخواهم مبالغه کنم، بالاخره نقص و ضعف در همه‌ی افراد هست؛ نقصهایی وجود داشت، ضعفهایی وجود داشت، امّا بر حسب قرائن، در تاریخ کشور ما تا آن روز، شاید هیچ مجموعه‌ی نظامی با این اندازه سلامت دیده نشده بود.». این راه و این جریان عظیم ارزشمند سپاه پاسداران تا ابد ادامه دارد.

کد خبر 62353

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار