دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم تسریع شود
بوشهر - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جانباز صبح شنبه در بازدید از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم اظهار داشت: تسریع در اجرای این پروژه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات حوزه آب در شهرستان جم را رفع کند.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تکمیل تأسیسات آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی شهرستان جم و خط آبرسانی آن است که تلاش گسترده‌ای در این راستا داریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: تلاش گسترده‌ای را برای تکمیل طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی کشور داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰ میلیاردی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به مشکلات آب در شهرستان جم اظهار داشت: رفع مشکل دیرینه آب در شهرستان جم نیازمند تسریع در تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی است.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اجرای ایستگاه‌های پمپاژ، مخازن ذخیره آب و ساختمان بهره‌برداری بیان کرد: از دیگر تأسیسات این پروژه می‌توان به نصب دکل‌های برق و تأسیسات برق‌رسانی اشاره کرد.

وی از سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی برای اجرای پروژه کارخانه آب‌شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی جم خبر داد و گفت: تسریع در تکمیل این پروژه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

کد خبر 10960
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار