دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
امدادرسانی به زلزله‌زدگان گناوه ادامه دارد/ توزیع ۷۱ چادر
بوشهر - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از توزیع ۷۱ چادر بین زلزله‌دگان گناوه خبر داد و گفت: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حاجیانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از زلزله روز گذشته در گناوه نیروهای ارزیاب و عملیاتی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اعزام تیم‌های ارزیاب و عملیاتی از هلال احمر شهرستان گناوه و همچنین مرکز استان در لحظات اولیه وقوع به کانون زمین لرزه و همچنین اعلام آماده باش سازمان امداد و نجات به استان‌های همجوار و بالگردهای مستقر در استان‌های بوشهر و استان‌های ذکر شده همه امکانات جمعیت هلال احمر جهت کمک رسانی امدادی به حادثه دیده گان شروع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: با بررسی‌های اولیه و ارزیابی‌های صورت گرفته از شهر بندر گناوه و روستاهای همجوار بیشتر خسارات وارد شده به بافت‌های قدیمی در روستاها بوده است.

وی با اشاره به خسارت‌های وارده در روستاهای بهمنیاری، کلر، شول، گماران، اسلام آباد، تاج ملکی و بهمنیاری غربی بیان کرد: تاکنون تعداد ۷۱ دستگاه چادر امدادی بین خانوارهای آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.

حاجیانی بیان کرد: ۵۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم و با کمک ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی و کمک دار خدمات امدادی را انجام داده‌اند.

وی تعداد مصدومین این زمین لرزه را شش نفر اعلام کرد و گفت: مصدومین خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

کد خبر 22863
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار