دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
دشمن دنبال هرج و مرج است/ لزوم تقویت آموزش های عمومی
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم تقویت آموزش های عمومی تاکید کرد و گفت: دشمنان با انواع ترفند به دنبال ناامیدی مردم و ایجاد هرج و مرج هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر دوشنبه در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اظهار داشت: دشمنان تلاش گسترده‌ای را برای ایجاد حس ناامیدی در بین مردم دارند و با تبلیغات سو و توطئه‌های به دنبال رسیدن به این هدف هستند.

وی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان را یکی از مهمترین اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: باید بیش از گذشته مراقب باشیم و زمینه برای تقویت وحدت، همدلی و انسجام در جامعه فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به تلاش‌های مراکز درمانی استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: شاهد تلاش شبانه‌روزی و جهادی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس هستیم.

وی با بیان اینکه با افزایش واکسیناسیون و البته رعایت مردم از این بیماری عبور خواهیم کرد اضافه کرد: در عرصه مقابله با کرونا شاهد تلاش گسترده بیمارستان تأمین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی بودیم و شهدای متعددی در این راستا جان خود را تقدیم کردند.

ایرانی با اشاره به حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت افزود: دشمنان با انواع ترفند به دنبال ناامیدی مردم و ایجاد هرج و مرج بودند که الحمدلله شکست خوردند و برای همین است که ما باید با مراقبت و آموزش‌های عمومی اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این بازدید از بخش ویژه بیماران کرونایی و اورژانس بازدید و با برخی از بیماران و کادر بیمارستان گفتگو کرد و در جریان روند مداوای بیماران قرار گرفت.

کد خبر 35778
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار