دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام
ایلام-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام از تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام خبر داد و گفت: از روز شنبه پانزدهم آبان ماه در بخشی از مدارس آموزش حضوری آغاز می شود.

حشمت الله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری با آموزش حضوری مدارس روستایی و عشایری و نیز دروس مهارتی هنرستان‌ها با گروه بندی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده و کماکان ادامه دارد.

وی افزود: بنا بر دستورالعمل‌های وزارتخانه از روز شنبه پانزدهم آبان ماه مدارس دوره دوم متوسطه که جمعیت دانش آموزی آنها زیر ۳۰۰ نفر باشد با رعایت گروه بندی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های بهداشتی بخشی از آموزش خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد.

الله وردی بیان داشت: دانش آموزان در گروه‌های زوج و فرد توسط مدیران مدارس گروه بندی می‌شوند و طی هفته‌ای ۲ یا ۳ روز در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: آموزش در بستر شاد به صورت مکمل و فوق برنامه تقویتی کماکان نیز ادامه دارد و مطالبی که به صورت حضوری معلمان تدریس می‌کنند مکمل آن در بستر شاد است.

وی گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق شهری کماکان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد آموزش می‌بینند و بنا بر اعلام ستاد کرونا کشور طی هفته آینده در مورد این دانش آموزش نیز تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 35953
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار