دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در گلستان/۸۹ درصد کامل واکسینه شدند
گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان خبر داد و گفت: ۸۹ درصد گلستانی دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده و ۷۲ درصد هم دوز دوم را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر بعدازظهر شنبه در هشتاد و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون همگانی منجر به کاهش ابتلا و در عین حال فوتی‌های کرونا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان افزود: جامعه نخبگان و افراد ذی‌نفوذ شهری و روستایی در اقناع افراد واکسن نزده و ترغیب آنها به واکسیناسیون نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: اولویت ما اقدامات فرهنگی و اقناعی برای ترغیب مردم به واکسیناسیون است و در صورت عدم پاسخ مناسب اقدامات سلبی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مهاجر اضافه کرد: علاوه بر اهمیت تبریک روز پرستار باید پرداخت مطالبات و رفع دغدغه‌های آنها مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان گفت: در موضوع حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس حفظ جان و سلامت روانی جامعه بسیار پراهمیت بوده و در این مسیر اولیای مدارس، مدیران آموزش و پرورش و فرمانداران باید دغدغه‌ها را کاهش دهند.

وی ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا آغاز می‌شود و در اولین فاز حراست‌ها باید از کارمندان واکسن نزده است پی سی آر ۷۲ ساعته اخذ کنند.

مهاجر بیان کرد: شهرستان‌های کردکوی و ترکمن در وضعیت زرد و خوشبختانه باقی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار گلستان اظهار کرد: ۸۹ درصد گلستانی واجد شرایط دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده و ۷۲ درصد هم دوز دوم را دریافت کردند.

کد خبر 37993
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار