دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
جولان کرونا در تیم والیبال ورامین/ درخواست لغو بازی
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه بازیکنانش به کرونا مبتلا شده اند، گفت: متأسفانه فقط سه بازیکن سالم داریم و درخواست لغو بازی را داده ایم اما فدراسیون پاسخی نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود. تیم شهرداری ورامین به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود درخواست لغو بازی مقابل شهرداری گنبد را داده است. اما تا این لحظه تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ مبنی بر لغو این بازی گرفته نشده است.

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیمش گفت: تقریباً سه بازیکن سالم داریم. همه بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و فدراسیون پاسخی به ما نمی‌دهد و هر ساعت یک نظر اعلام می‌کند.

وی افزود: فدراسیون والیبال یا باید این شرایط را بپذیرد که تیم‌ها صادقانه رفتار کنند یا تیم ملی را در اولویت قرار دهد. متأسفانه فدراسیون هیچ اهمیتی به لیگ برتر نمی‌دهد و تمام اقدامات برای تیم ملی می‌باشد. در صورتی که اگر لیگ دچار مشکل شود و یا بازیکنان بیمار شوند، صدمه اصلی را در ادامه تیم ملی خواهد خورد.

خداپرست تأکید کرد: چند تیم دیگر نیز به کرونا مبتلا شدند اما تا این لحظه فقط تیم ورامین اقدام کرده است و فدراسیون نمی‌تواند از این موضوع چشم پوشی کند. شب گذشته به ما اعلام کردند یا باید با ۶ بازیکن به زمین بروید و یا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شوید!

سرمربی تیم شهرداری ورامین ادامه داد: قرار است تا ظهر نتیجه نهایی را به ما اعلام کنند. اگر قرار باشد تیم ما را سه بر صفر بازنده اعلام کنند ما نیز در زمین حاضر می‌شویم و تبعات آن با فدراسیون است.

وی اظهار داشت: یک بار لیگ را به خاطر تیم سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌ها که هیچ دستاوردی برای ما نداشت به مدت ۱۸ روز تعطیل کردیم. اما حال که پای سلامتی بازیکنان در میان است، اقدامی نمی‌کنیم.

کد خبر 40454
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار