دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
پيگيری مشكلات مردم در دستور كار شوراست

خارگ : در جلسه اي كه بعد از ظهر دوشنبه، دوازدهم بهمن در محل فرمانداری بوشهر با حضوراستاندار، فرماندار و تعدادي از مديران كل سازمان ها ي مختلف، بخشدار و نايب رئيس شوراي شهر خارگ گرفته شد مجددا راه حل هاي برطرف نمودن مشكلات مردم بررسي و با دستور صريح استاندار قرار بر اين شد

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین :   در جلسه اي كه بعد از ظهر دوشنبه، دوازدهم بهمن در محل فرمانداری بوشهر با حضوراستاندار، فرماندار و تعدادي از مديران كل سازمان ها ي مختلف، بخشدار و نايب رئيس شوراي شهر خارگ گرفته شد مجددا راه حل هاي برطرف نمودن مشكلات مردم بررسي و با دستور صريح استاندار قرار بر اين شد كه با تقسيم كار و معين شدن حوزه ي پيگيري مشكلات توسط مديران سازمان ها و رفع موانع موجود، روند حل معضلات مردم تسريع گردد.

اراده و پيگيري مستمر شوراي شهر

 علي پور نايب رئيس شوراي شهر خارگ در جلسه اي  كه با حضور برخي مسئولان دانشگاه علوم پزشكي بوشهر و سازمان تامين اجتماعي برگزار شده بود بيان كرد: كمبود خدمات و تجهيزات بخش درمان در جزيره خارگ باعث شده تا با توجه به شرايط جغرافيايي جزيره ، مشكلات عديده اي براي مردم ساكن بوجود آيد كه از اين دست مي توان به تاخير در راه اندازي درمانگاه تامين اجتماعي، دستگاه سيتي اسكن بيمارستان شهداي صنعت نفت خارگ و نبود پزشك سونولوژيست  و دیگر متخصصین اشاره كرد.
وي در نشست تخصصی با استاندار و فرماندار افزود؛ تكيه بر ايجاد ثبات و نظم لازم براي تردد مردم خارگ با امكان دونوبت تردد در مسير دريايي خارگ به  بوشهر و گناوه كاملا ضروريست كه اولويت حل اين مشكل نيازمند خريد شناور است. مردم نبايد دغدغه ي رفت و آمد داشته باشند.
در ادامه با توجه به نامه نگاري ها و پيگيري هاي مسمتر شوراي شهر خارگ از ابتداي  شروع بكار خود؛ نامه هاي تعيين تكليف حريم طرح جامع شهري خارگ، بررسي وضعيت خدمات دهي شركت آبفا، درخواست كتبي روشن شدن هرچه سريعتر وضعيت اياب و ذهاب مردم نيز  به استاندار محترم تحويل داده شد.
در پايان علي پور از زحمات استاندار بوشهر، فرماندار، بخشدار ويژه ي خارگ، دلسوزان و معتمدان شهر و همچنين مردم صبور و سربلند خارگ تشكر و قدرداني كرد.

اقدامات صورت گرفته در حوزه ي درمان

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: شرایط جزیره خارگ یکی شرایط خاص بوده که حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان نگاهی ویژه به آن دارد، ایجاد زیر ساخت درمانی در سال‌های گذشته در خارگ تسریع یافته است.
حیدر عزیز نژاد افزود: در زمینه حضور نیروی متخصص در آن جزیره نیاز سنجی و درخواست تخصص‌ها در دستور بررسی قرار گرفته که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.
هزینه درمان رایگان شد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از نقاط مهم برای تأمین اجتماعی استان بوشهر به شمار می‌رود.
عباس دیری افزود: با هم افزایی صورت گرفته با بخشدار ویژه خارگ، بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر هزینه بیماران بستری این نهاد در جزیره رایگان شده است و همچنین پیگیر اجرای همین مصوبه برای بیماران سرپایی هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه اعزام بیماران خارگی نیز اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته و آمادگی اخذ قرار طبق قوانین این سازمان با اورژانس دریایی برای رفاه اهالی جزیره خارگ را داریم.

کد خبر 41063

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار