دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
امنیت شهرستان کنگان مطلوب است
بوشهر- فرماندار کنگان گفت: خدمت در قوه قضائیه از جایگاه ویژه‌ای و والایی برخوردار است و بخشی از امنیت این شهرستان مرهون تلاش‌های دستگاه قضائی در کنار نهادهای امنیتی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی صبح یکشنبه در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری شهرستان کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه به شخصیت والای شهید بهشتی ویارانش اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها و کرامت انسانی است.

وی افزود: قوه قضائیه تأمین کننده سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: خدمت در قوه قضائیه از جایگاه ویژه ای و والایی برخوردار است و بخشی از امنیت این شهرستان مرهون تلاش‌های دستگاه قضائی در کنار نهادهای امنیتی انتظامی است.

غریبی در ادامه با اشاره به سختی کار و دشواری‌های قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان به اتفاق امام جمعه، معاون سیاسی و اعضا شورای تأمین با قضات و کارکنان این مجموعه از نزدیک دیدار و هفته قوه قضائیه را به آنها تبریک گفتند و برای آنها آرزوی توفیقات و سربلندی روزافزون نمودند.

کد خبر 47257
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار