دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
پروژه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر جدی‌تر دنبال شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر باید جدی‌تر پیگیری شود تا شاهد تسریع در روند تکمیل آن باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مردم استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم استان بوشهر اضافه کرد: پروژه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر از جمله مواردی است که بنده به صورت جدی آن را دنبال می‌کنم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون چندین بار از محلات جنوبی و وضعیت فاضلاب آن بازدید داشته ام و از نزدیک گرفتاری و مشکلات مردم را مشاهده کرده ام.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع در سطح ملی خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز از معاون عمرانی وزیر کشور خواستم برای اطلاع از وضعیت وخیم فاضلاب از این مناطق بازدید کند.

جمیری افزود: در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه از ایشان درخواست کردم که برای به جریان افتادن پروژه فاضلاب بوشهر و تأمین اعتبار مورد نیاز به مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ کمک کند. ایشان در این خصوص نگاه مثبتی داشتند و قول دادند که همکاری کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط ویژه ای که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طی سال‌های گذشته با آن مواجه بوده، این دانشگاه با حجم انبوهی از بدهی و کمبود منابع برای تأمین تجهیزات، اقلام مصرفی و پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان روبرو شده است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کردیم که در پرداخت بودجه مورد نیاز وزارت بهداشت برای رسیدگی به وضعیت دانشگاه علوم پزشکی تسریع شود.

وی اضافه کرد: الحمدلله در روزهای گذشته بودجه خوبی به وزارت بهداشت تزریق شده و برای تأمین بودجه موردنیاز استان با وزارتخانه رایزنی خواهیم کرد.

کد خبر 47259
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار