دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
برنامه‌های ویژه‌ای برای اشتغال و خودکفایی مددجویان داریم
بوشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری عصر یکشنبه در ارتباط تصویری با مراسم آغاز توزیع دو هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال میان نیازمندان استان بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله وظایف کمیته امداد است.

وی با عنوان اینکه مأموریت کمیته امداد بسیار حساس به شمار می‌رود، افزود: حضرت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل دغدغه حمایت از محرومان و مستضعفان، فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کرده بودند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه و مجموعه امدادگران در استان بوشهر گفت: وجود نعمت بزرگی همچون نماینده ولی فقیه در استان باعث شده همه حول یک محور وحدت و هماهنگی بسیار خوبی در رسیدگی به محرومان داشته باشند.

بختیاری با اشاره به توزیع دو هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ یخچال میان نیازمندان استان بوشهر گفت: این استان به واسطه شرایط اقلیمی و گرمای بسیار طاقت فرسا به شکل ویژه در نظر گرفته شده است تا مشکلات نیازمندان به لوازم ضروری سرمایشی مرتفع شود.

وی خاطر نشان کرد: انشاالله با حمایت‌های دولت، نمایندگان مجلس، نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و استاندارها در نظر داریم برنامه‌های سنگینی در امر اشتغال و خودکفایی و همچنین مسکن اجرایی کنیم و اطمینان داریم با مدیریت خوب مدیران کل و امدادگران خدوم و جهادی در استان‌ها می‌توانیم قدم‌های مؤثری را برداریم.

کد خبر 47272
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار