سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
ابتلای ۴ نفر در چهارمحال و بختیاری به بیماری کرونا
شهرکرد- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی شبانه روز گذشته تنها یک بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

ارسلان خالدی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۷ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۲۹۷ هزار و ۴۸۳ نفر تست گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۹۸ هزار و ۵۰۸ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند، گفت: هم‌اکنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را چهار نفر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته روز بدون فوتی کرونا در استان به ثبت رسید که در حال حاضر مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری هزار و ۸۴۹ نفر است.

خالدی فر عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته تنها چهار بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد دو نفر به منظور درمان در مراکز بهداشتی بستری شده اند.

وی با بیان اینکه شش شهرستان چهارمحال و بختیاری در شرایط زرد کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: وضعیت شهرستان «شهرکرد»، «کوهرنگ»، «لردگان» و «فارسان» آبی است.

کد خبر 47382
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار