یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مشکل کمبود پزشکان فوق‌تخصص در استان بوشهر رفع می‌شود
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تلاش برای رفع مشکل کمبود پزشکان فوق‌تخصص در استان خبر داد و گفت: اغلب پزشکان استان بوشهر تعرفه‌ها را رعایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان‌پناه سه شنبه شب در مراسم روز پرستار اظهار داشت: درخواست ۸۰ نیروی متخصص از معاونت درمان وزیر بهداشت برای استان بوشهر داده شده و امیدواریم بالای ۶۵ درصد از این نیاز بر اساس کمبودهایی که وجود دارد، برطرف شود.

وی اضافه کرد: بر اساس استراتژی معاونت درمان و سیاست دانشگاه تلاش شده کمبود مزمن استان در رشته‌های فوق تخصصی به‌صورت ویژه برطرف شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: بر این اساس تلاش شده با تکمیل زیرساخت‌ها امسال فوق تخصص جراحی عروق، جراحی شبکیه چشم، لاپاراسکوپی، پیوند کلیه و داخلی و اطفال در استان بوشهر تأمین شود.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر پزشکان استان بوشهر تعرفه‌ها را رعایت می‌کنند و یک عده معدودی در برخی از رشته‌ها هستند که ممکن است خارج از تعرفه مبلغی را درخواست کنند که مردم می‌توانند طبق سامانه وزارتی گزارش این افراد را بدهند.

یزدان‌پناه افزود: از بهمن سال گذشته تاکنون ۱۱ جلسه کمیسیون تعزیرات در دانشگاه برگزار و ۶۸ پرونده بررسی شد که ۱۳ پرونده به نظام پزشکی، ۱۱ پرونده به تعزیرات و سه پرونده نیز برای اجرای دستور به دادستانی ارسال شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آینده حوزه سلامت استان بوشهر روشن است، اما نیاز به کار، همدلی و تلاش شبانه‌روزی است.

کد خبر 52813
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار