یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
احتمال بارش باران در استان بوشهر طی امروز و فردا
بوشهر- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش باران در استان بوشهر طی امروز و فردا خبر داد.

فرج الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط (غالباً بر روی دریا) دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از اواخر روز پنجشنبه و طی روزهای جمعه و شنبه سرعت وزش بادهای شمالی افزایش خواهد یافت و سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید با سرعت گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا به میزان ۹۰ تا ۱۵۰ و در سواحل جنوبی گاهی ۱۸۰ سانتیمتر دور از انتظار نیست.

وی از اختلال در ترددها و فعالیت دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی خبر داد و بیان کرد: توصیه می‌شود که احتیاط و گاهی خودداری از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در دستور کار باشد.

شکوهی‌پور افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، افزایش ابر، فردا بر روی دریا احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جهت وزش باد متغیر به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت است، گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 52820
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار