دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
ساخت جاده‌های بین مزارع در استان بوشهر توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت جاده‌های بین مزارع استان بوشهر توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در سال ۱۴۰۲ در نقاط مختلف استان بوشهر آغاز شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، معیشتی، آموزشی، تولیدی، اشتغال‌زایی و تأمین بسته‌های معیشتی و واگذاری جهیزیه به نوعروسان است.

وی با اشاره به خدمات قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اظهار داشت: با توجه به بانک اطلاعاتی نقاط محروم که در سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی استان بوشهر راه‌اندازی شده خدمات لازم به جامعه هدف ارائه شده است.

سردار رزمجو اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان در اجرای طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان هزینه شده است.

ارائه لوازم‌التحریر در نقاط محروم

وی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر در عرصه ازدواج آسان طرح‌های مهمی به مرحله اجرا درآورده است گفت: در این زمینه برای تأمین جهیزیه نوعروسان در سال قبل ۳۱۳ زوج جوان مشمول دریافت جهیزیه هر بسته ۱۲۰ میلیون تومان و در مجموع بیش از ۳۱ میلیارد تومان شدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در طرح ساخت جاده بین مزارع اقدامات مهمی انجام شده است اضافه کرد: علاوه بر این ساخت آب انبار و اجرای طرح‌های آبخیزداری در دستور کار قرارگاه محرومیت‌زدایی استان بوشهر قرار دارد و طرح‌های مورد نیاز در نقاط محروم اجرایی شده است.

وی ارائه لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان در نقاط محروم استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های این قرارگاه دانست و خاطر نشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی که در زمان شیوع کرونا در دستور کار قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر قرار داشت اکنون ادامه دارد و در مناسبت‌های مختلف این بسته‌ها بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

کد خبر 58773
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار