دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
اثر دانش‌آموز دیلمی به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان راه یافت
بوشهر- معاون آموزش و پرورش دیلم گفت: اثر دانش‌آموز دیلمی در بین هفت اثر راه‌ یافته استان به مرحله کشوری جشنواره پروژه‌های علمی دانش‌آموزان و فرصت‌های متنوع یادگیری قرار گرفت.

عبدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ اثر در مرحله شهرستانی، داوری و ارزیابی شده است، افزود: با ارزیابی هیأت داوران، سه اثر برتر از شهرستان دیلم به عنوان منتخبین به مرحله استانی راه‌یافت.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: در رشته «طراحی و ساخت»، اثر دانش آموز «نیلوفر نارکی» از شهرستان دیلم، به عنوان یکی از ۷ اثر برتر استان بوشهر و راه‌یافته به مرحله کشوری انتخاب و معرفی شد.

مرادی ادامه داد: جشنواره‌ی جابر بن حیان سبب افزایش خلاقیت، تعمیق یادگیری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در دانش آموزان دوره ابتدایی می‌شود.

اثر دانش‌آموز دیلمی به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان راه یافت

وی افزود: طرح جابر بن حیان به‌منظور آشنایی دانش آموزان با پروژه‌های تحقیقی و پژوهشی و با هدف پرورش و ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: در جشنواره جابر بن حیان، آثار دانش آموزان در ۲ بخش علمی و هنری ارائه می‌شوند که حس خود باوری، عزت نفس و جست و جو گری را در دانش آموزان تقویت می‌کند.

کد خبر 58774
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار