یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
کشف فرصت‌ها و استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر
بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طراحی ایده‌های جدید، کشف فرصت‌ها و استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در نشست شورای اداری فرهنگ و ارشاد بوشهر اظهار داشت: فرهنگ مبنا و زیرساخت بوده و اگر در این حوزه کم‌کاری شود، آسیب‌های جدی به این حوزه وارد می‌شود.

وی افزود: باید در حوزه فرهنگ هنر و رسانه استان با تمام قوا با رویکرد جوان گرایی، احصاء فضای عمومی، کشف فرصت‌ها، کشف استعدادها، طراحی ایده‌های جدید، بازگشت به اصل و جایگاه اصلی و حفظ آن، احیای شورای فرهنگ عمومی و جایگاه آن در شهرستان‌ها و تجلیل از مشاهیر و مفاخر شهرستان‌ها همکاری و هم افزایی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امیدواریم مدیران شهرستان‌ها با همکاری و تعامل با جامعه فرهنگی و هنرمندان و اصحاب رسانه در استان و همه افراد درگیر با مسائل فرهنگ، هنر و رسانه در راستای حل مشکلات و معضلات و ریل گذاری کارهای فرهنگ اهتمام ویژه ای داشته باشند.

افروغ بیان کرد: جشنواره‌ها با هدف و آورده مشخص و بر اساس نیاز هر شهرستان با رویکرد و طراحی مردم محور و اولویت‌های حجاب و عفاف، فرزندآوری، مسائل خانواده، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و برنامه‌های اولویت دار فرهنگی، هنری و رسانه بر اساس نیاز و موقعیت هر شهرستان برنامه ریزی شود.

در این نشست حاضران در جلسه به ارائه مسائل و موضوعات خود در شهرستان‌ها از قبایل همکاری ارگان‌های مختلف با ادارات شهرستان‌ها، وام‌های خوداشتغالی، برگزاری جشن‌ها و جنگ شادی‌ها، اوقات فراقت کودکان و نوجوانان با محور قرآن و عترت، حمایت مؤسسات علوم قرآنی، برگزاری دوره‌های رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته، جلوگیری از موازی کاری دستگاه‌های اجرایی پرداخته و به پیشنهادات خود را ارائه دادند.

کد خبر 58775
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار