یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
میزان تخصیص آب به گناوه افزایش یافت
گناوه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت: تخصیص آب به گناوه از خط انتقال کوثر در سال جاری بیشترین افزایش را داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخصیص آب هر شهرستان بر اساس جمعیت هر شهرستان و مصوبات وزارت نیرو است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: در شهر گناوه علی رغم اینکه سهمیه و تخصیص آب دریافتی آب و فاضلاب استان بوشهر از خط انتقال کوثر هیچ گونه افزایشی نداشته است ولی بر اساس آمار مقایسه‌ای سال جاری و نیز سال گذشته این شهر بیشترین افزایش سهمیه آب را از خط انتقال کوثر در استان در سال جاری داشته است.

وی گفت: میزان ورودی آب به شهرستان گناوه در سه ماهه اول سال‌جاری رقم یک میلیون و ۹۶۶ هزار و ۷۷۵ متر مکعب معادل ۲۳ هزار و ۹۸۵ متر مکعب در روز و ۲۷۷ لیتر بر ثانیه است در حالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم به میزان یک میلیون و ۷۶۶ هزار و ۳۶۲ متر مکعب معادل ۲۱ هزار و ۵۴۱ متر مکعب روزانه و ۲۴۹ لیتر بر ثانیه بوده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس سهمیه آب در شهر گناوه ۱۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

عدم واگذاری انشعاب به خانه باغ‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود هم اکنون سهمیه شهر گناوه نسبت به سهمیه مصوب وزارت نیرو حدود ۷۰ درصد و نسبت به سهمیه حداکثری استان حدود ۲۰ درصد مازاد تخصیص دارد.

وی گفت: یکی از چالش‌ها و مشکلاتی که شرکت آبفا در بعضی از شهرستان‌ها از جمله گناوه با آن روبرو است علی رغم نرخ رشد پایین و طبیعی جمعیتی آن شهرستان‌ها، رشد فزاینده خانه باغ‌ها و دست اندازی به شبکه‌های توزیع است.

عالی یادآور شد: عدم واگذاری هر نوع انشعاب به خانه باغ‌ها و قطع و کنترل انشعابات فعلی از سیاست‌های این شرکت در مواجه با این قبیل اماکن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: امیدواریم با رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین تابستان پیش رو را با کمترین چالش در این شهرستان سپری کنیم.

خدمت رسانی و افزایش رضایت مردم استان که قطعاً رضایت پروردگار متعال را نیز در پی خواهد داشت در راستای اهداف عالیه دولت سیزدهم بالاترین هدف در مجموعه شرکت آبفا استان است.

کد خبر 58783
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار