دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
احتمال وقوع ناپایداری های جوی در استان بوشهر
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات هوایی شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا مواج خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان بوشهر در ساعاتی از بعدازظهر تا ابتدای شب، احتمال افزایش ناپایداری‌های محلی و موقت همراه با رشد ابر، وزش باد، رعدوبرق و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا برای ساعاتی مواج خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعات عصرگاهی در برخی مناطق مرتفع جنوبی و شرقی استان رشد ابر و احتمال ناپایداری‌های موقت جوی، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی و فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و از ظهر فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 61877
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار