دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می‌شود
بوشهر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: مفاهیم دروس پایه ابتدایی برای بیش از ۲۰۰ آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم بازآموزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از کارگاه‌های توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی اظهار داشت: مفاهیم دروس پایه‌های اول تا ششم ابتدایی با شرکت بیش از ۲۰۰ آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم در ۲ کارگاه آموزشی تخصصی، با حضور مدرسان کشوری بازآموزی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: این کارگاه‌ها بمنظور توانمندسازی آموزگاران این شهرستان زیر نظر مؤلفان کتب ریاضی و فارسی به مدت چهار روز برگزار و نحوه تدریس، بازنگری کتب، رفع اشکالات احتمالی و آموزش روش‌های مناسب در جهت تدریس هر چه بهتر بررسی می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده آموزگاران شهرستان دیلم از کارگاه‌های آموزشی برگزارشده، عنوان کرد: مجموعه آموزش و پرورش دیلم در تمامی زمینه‌های تربیتی، پرورشی، مذهبی، ورزشی و آموزشی، کارگاه‌ها و کلاس‌های متعددی را در طول سال در برنامه کاری خود خواهد داشت.

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: طی هفته آینده و با حضور مدرس کشوری کارگاه چهار روزه به‌صورت تدریس پایه به پایه ویژه آموزگاران دوره ابتدایی برگزار خواهیم کرد.

رمضانی افزود: اعتقاد ما این است برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی باعث توسعه و افزایش دانش معلمان و در نتیجه تقویت و بهبود وضعیت آموزشی دانش‌آموزان شهرستان خواهد شد.

وی یادآور شد: درصدد هستیم در طول سال تحصیلی آینده با حضور مشاوران و مدرسان برتر استان و کشور، کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دوره‌های متوسطه اول و دوم، مشاوره تحصیلی دانش آموزان و آمادگی بیشتر برای حضور دانش‌آموزان کنکوری برگزار شود.

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می‌شود

کد خبر 61886
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار