دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
یوم الله ۱۳ آبان روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خارگ گفت: این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی ملت عظیم‌الشأن و به پا خاسته ایران اسلامی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسه جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت در جزیره راهبردی خارگ از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌کند

حجت الاسلام حسین منصور نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ آنلاین اظهار داشت: عامل اصلی موفقیت‌های ملت ایران را وحدت و یکدلی و انسجام ملی و دلبستگی و ارادت ملت ایران به رهبر و ولایت فقیه است.

 

وی افزود: این روز تاریخی یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند غرور آفرینی از روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خارگ تصریح کرد :  این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی ملت عظیم‌الشأن و به پا خاسته ایران اسلامی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسه جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت در جزیره راهبردی خارگ از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌کند.

 

حجت الاسلام منصور نژاد گفت: یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است که همواره به عنوان نماد استکبارستیزی از آن در تاریخ نام خواهند برد.

کد خبر 62168

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار