دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
توان نیروهای مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است

امام جمعه خارگ گفت: توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفاً در حد بازدارندگی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: دشمنی یهود با مسلمانان، تاریخی و ریشه‌دار است، با دشمنان اسلام و غیر مسلمانان، باید با هر یک برخوردی مناسب با رفتار خودشان شود، دوستان و دشمنان خود را همراه با تحلیل صحیح و عوامل روحی و اجتماعی آنان بشناسیم.

وی افزود: اگر مسلمانان مشاهده کردند که کفّار از دین آنان راضی هستند، باید در دینداری خود تردید نمایند. دینداری کافر پسند، همان کفر است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: کتابخوانی و کتابدار را خدمت همگان از کتابدار تا کتاب‌خوان تبریک عرض می‌کنم. کتاب پرورش دهنده قوه تخیل و گسترش قدرت تفکر، برای دست‌یابی شناخت خود، جامعه و جهان است.

حجت الاسلام کارگر گفت: یکی از ضعف‌های امروز در حوزه شناختی عدم آگاهی از قانون اساسی است. قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ شمسی توسط مجلس خبرگان تصویب شد.

وی تاکید کرد: امروز توجه به قانون اساسی و مبارزه با قانون شکن، امر به معروف و نهی از منکر و مصداق تقوا است.

امام جمعه خارگ با گرامیداشت سالروز شهادت پدر موشکی ایران حاج حسن تهرانی مقدم خاطر نشان کرد: ایشان توپ خانه را در زمان جنگ راه انداخت و با تلاش شبانه روزی در حوزه دفاعی دست مقاومت را پر از موشک کرد و امنیت آفرینی برای مردم ایران به ارمغان آورد. شهید تهرانی مقدم الگوی پارسایی، تدین و انسانیت بود.

وی یاد آور شد: مدعیان دین انسانیت که نه دینتان انسانیت دارد و نه انسانیت تان دین دار است چرا در قبال مظلومیت امروز انسانیت در غزه سکوت کرده‌اید؟ امروز مردم بی خانه شده‌اند. هر لحظه ویرانی و فوت عزیزان در جلوی چشمانشان هست.

امام جمعه خارگ گفت: اطفال و نونهالان در آغوش مادر و پدر در زیر سقف خانه‌ها پرس می‌شوند، امروز زخمی‌ها نیاز به دارو دارند اما کسی کاری نمی‌کند. آیا سازمان‌های جهانی ساخته شده غربی برای منافع مظلومان حرکت می‌کنند یا یا بر علیه آنها.

حجت الاسلام کارگر افزود: توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفاً در حد بازدارندگی نیست. اگر شرایط نبرد به‌گونه‌ای پیش برود که منتج به حضور جبهه مقاومت در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی شود، قطعاً تل‌آویو و حامی اصلی آن با خاک یکسان خواهند شد.

کد خبر 62174

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار