یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مصوبه‌های خوب وزارت راه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی دشتستان
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و تصویب مصوبه‌های خوب وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان دشتستان پیگیری‌های فراوانی رسیده است و در این راستا در وزارت راه و شهرسازی پیگیر مسائل شهرستان شدیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای مفصل با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان عمده مسائل استان و دشتستان در حوزه‌های راه‌آهن، راه و مسکن را بررسی کردیم.

وی با اشاره به کندی پیشرفت برخی پروژه‌ها و نیز باز نشدن گره پروژه‌های مسکن در دشتستان خاطرنشان کرد: این نشست در مجموع نشست خوبی بود و مصوبه‌های خوبی برای شهرستان دشتستان داشت.

رضایی بیان کرد: از جمله مصوبات این نشست می‌توان به تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای آغاز پروژه‌های راه‌های روستایی شامل کلمه – برازجان، بوشکان – کلمه و راه روستایی اشاره کرد.

وی افزود: تخصیص بودجه و در اولویت قرار گرفتن محور دالکی – کنارتخته، تسریع در اجرای راه گیسکان، آب‌پخش- رودحله، سعدآباد – نظرآقا – برازجان، سعدآباد – سه‌راهی وحدتیه از دیگر مصوبات این نشست بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه‌های راه نمازگاه – ارم، وحدتیه – سعدآباد و محور اهرم – برازجان – گناوه، دستور فوری برای اتمام پروژه‌های پرگان، آبرسانی و… و رسیدگی به مطالبات ساکنان آن از دیگر موارد مصوب بود.

کد خبر 57729
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار