شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین  ،محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم سلام 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) برای صیانت از دستاوردهای انقلاب تاسیس شد، طی بیش از 4 دهه با سلحشوری و غیرت و حضور در صحنه های خطیر جانبازی، در مسیر آرمان های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران حرکت کرده و با تقدیم شهدای گران قدر؛ امروز با تاسی از منویات مقام معظم رهبری از پایه‌های اساسی، تداوم و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب آن را غرس نمودند و امام خامنه ای مدظله العالی آن را فرزند انقلاب و مظهر اقتدار نامیدند و فرمودند: "سپاه تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب هم حق دارد."

تردیدی نیست که حضور پاسداران سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، نبرد اقتصادی، جنگ نرم، عمران و سازندگی، عرصه موشکی و هوا فضا در کنار مردم فهیم و بصیر، زمینه گذر از گردنه های سخت را فراهم آورده است.

هم اکنون و در طول تمامی این سالهایی که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران میگذرد، تحت اندیشه و منویات هوشمندانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا و حضور قدرتمندانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح، فتنه‌ها و دسیسه های زنجیره‌ای نظام سلطه و استکبار و صهیونیسم‌ بین الملل علیه ایران اسلامی و جبهه مقاومت، به طرق مختلف ناکام مانده و ایران عزیز و سرافراز روز به روز مستحکم تر بوده و خواهد درخشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان و شهدای عزیز، و تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربلندی و توام با توفیقات روز افزون تمامی فرماندهان و همه سبزپوشان پُر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران بویژه سپاهیان غیور جزیره خارگ تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا دشتی زاده

بخشدار ویژه خارگ

کد خبر 62352

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار