یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
توجه ویژه‌ای به اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز شود

حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اظهار داشت: جزایر اثرگذاری فرهنگی ویژه‌ای دارند و در جزیره خارگ در حوزه فرهنگی، حفظ اصالت فرهنگی مردم جزیره یکی از دغدغه‌های ما است و تاثیرگذاری نفت بر مردم و مردم بر نفت بسیار ملموس است. 

به گزارش خارگ آنلاین :  حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اظهار داشت: جزایر اثرگذاری فرهنگی ویژه‌ای دارند و در جزیره خارگ در حوزه فرهنگی، حفظ اصالت فرهنگی مردم جزیره یکی از دغدغه‌های ما است و تاثیرگذاری نفت بر مردم و مردم بر نفت بسیار ملموس است. 

 

وی افزود: باید فرهنگ را به عنوان پشتوانه همه کارها قرار دهیم، اگر می‌خواهیم در مجموعه صنعت موفق شویم و از خام‌فروشی به ارزش افزوده برسیم و سودآوری بیشتری برای نظام داشته باشیم، قطعا پشتوانه فرهنگی نیاز است.

 

کارگر بیان کرد: هرچه قدر نگاه ما به فرهنگ قشنگ‌تر باشد و کارکنان را در حوزه بینشی رشد دهیم و به فرهنگ جزیره توجه داشته باشیم قطعا تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهیم داشت.

 

امام جمعه خارگ تاکید کرد: همراهی مجموعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه فرهنگی خوب بوده و جای تقدیر دارد و باید چشم‌اندازهای فرهنگی را در حوزه اقتصاد و نفت در جزیره ترسیم کنیم و طرح فرهنگی داشته باشیم.

 

کارگر تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و انقلاب اسلامی ایران مردم پایه است و باید در خصوص اشتغال بومیان در صنایع نفت و گاز اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

کارگر به برگزاری انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: با ایجاد امیدآفرینی در مردم زمینه حضور حداکثری آنان را در انتخابات پیش رو فراهم نماییم.

کد خبر 62289

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار