یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
پیام تبریک شهردار جزیره خارگ به مناسبت دهه فجر

شعیب بحرینی شهردار جزیره خارگ طی پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به اهالی ولایی جزیره خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین : متن پیام تبریک شهرادر خارگ به مناسبت آغار دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح زیر است

 

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا –۸۱)

(حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است)

۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی شد. پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه‌ گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی بوده است.

اکنون و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، روسپیدتر از همیشه و باورمندتر از هر زمان دیگر تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان والامقام، این یادگاران همیشه و با همراهی و همگامی و ایثارهای مردم فهیم و بزرگوارمان به مسیر تعالی خود ان‌شاءالله با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به  ملت شریف ایران بویژه مردم حماسه آفرین و ولایت مدار جزیره خارگ تبریک عرض نموده و تداوم عزتمندی و توفیقات روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه الهی خواستارم .

 

شعیب بحرینی

شهردار جزیره خارگ

کد خبر 62283

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار