یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
برنامه‌های جانبی جشنواره داستان کودک و نوجوان رضوی در بوشهر
بوشهر- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و رئیس چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی، برنامه های جانبی این جشنواره را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ شنبه‌شب در جمع خبرنگاران گفت: پیش از آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره، پنج برنامه جنبی طی ۴ روز برنامه‌ریزی شده که از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

افروغ بیان کرد: شب شعر رضوی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در مسجد قرآن بعد از ادای نماز مغرب و عشا، مسابقه سرود رضوی روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالمهیمن، نشست تخصصی نویسندگی خلاق با حضور مجید ملأ محمدی داور جشنواره به همراه نقد و بررسی آثار برگزیده جشنواره روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه خلیج‌فارس و ایستگاه قصه‌گویی و نمایشگاه آثار فرهنگی هنری رضوی در روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت برنامه‌های تدارک دیده شده در این راستا است.

وی افزود: در مهلت قانونی و تا روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۷۳۴ اثر از نویسندگان ۳۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشان از ارادت این قشر جامعه به امام رئوف دارد.

افروغ یادآور شد: این جشنواره در سه بخش داستان کودک، داستان نوجوان و طرح رمان نوجوان برنامه‌ریزی شده که در آئین اختتامیه از نفرات برگزیده با اهدا سپاس و هدایای نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس جشنواره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی به میزبانی بوشهر روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار خواهد شد.

کد خبر 57929
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار