شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
فنی وحرفه‌ای بوشهر رتبه برتر اقامه نماز استان را کسب کرد
بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت:اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر رتبه برتر اقامه نماز استان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به ارزیابی مدیریت ستاد اقامه نماز استان بوشهر، مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۱ با کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان زمینه ساز ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین کارکنان بوده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: ستاد اقامه نماز آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر طی چند سال گذشته همیشه جز دستگاه‌های برتر استان بوده و خوشبختانه امسال نیز به حول و قوه الهی و تلاش و کوشش سنگربانان آموزش و مهارت توانستیم رتبه اول را به خود اختصاص دهیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های متولیان فرهنگی و فعالان امر نماز اضافه کرد: از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است همه وظیفه داریم در راستای ترویج و اشاعه این فریضه الهی در جامعه به‌ویژه بین قشر جوان مشارکت حداکثری داشته باشیم.

دراهکی اضافه کرد: نگاه به نماز نباید نگاه تکلیفی باشد بلکه باید به فلسفه وجودی نماز دقت کرد تا این نماز عامل رشد و آرامش انسان شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر بیان کرد: امروز در دنیایی قرار داریم که از هر طرف ارزش‌های اسلامی و الهی مورد هجمه قرار گرفته و بهترین راه برای مقابله با این هجمه توجه به نماز و توصیه‌های قرآنی و آموزه‌های دینی است که این مهم بطور جدی در آموزش فنی و حرفه‌ای در دستور کار است.

دراهکی با تاکید بر اینکه توجه به اقامه نماز با تمام معنی و مفهوم آن رمز موفقیت در مقابله با هجمه‌های دشمنان است، گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با دارا بودن نمازخانه‌های با فضای مناسب و امام جماعت از موفق‌ترین مجموعه‌ها در برگزاری نماز جماعت هستند.

کد خبر 58043
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار