یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در تنگستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب دستاوردهای بسیار بزرگی را داشته است، افزود: در استان بوشهر می‌توانیم این خدمات و دستاوردها را در شهرها و روستاهای مختلف ببینیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مسئولان باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش و پیگیری کنند اضافه کرد: دولت سیزدهم عزمی راسخ و تلاشی جهادی برای رفع مشکلات مردم و تأمین مطالبات و خواسته‌های آنان دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

محمدی‌زاده از رونق واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان تنگستان ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تنگستان دارای ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار است گفت: ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی نیز طی هفته دولت در تنگستان انجام می‌شود.

کد خبر 61407
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار