شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
۲۱۵ پروژه عمرانی در دشتستان افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ۵۳ طرح
بوشهر- استاندار بوشهر از افتتاح ۲۱۵ پروژه عمرانی در دشتستان خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۵۲ پروژه نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری و ایثارگری شهداست و باید همواره در پاسداشت این عزیزان اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت بالایی برای پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف است و برای اعتلای این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتستان با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال خبر داد.

محمدی زاده بیان کرد: در هفته دولت امسال ۲۶۷ پروژه عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی در دشتستان، افتتاح و کلنگ زنی شده‌اند.

وی در ارتباط با پروژه‌های عمرانی گفت: از مجموع ۲۶۷ پروژه عمرانی در دشتستان، ۲۱۵ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۵۲ پروژه نیز با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از ۱۱ طرح اقتصادی دشتستان نیز، ۸ طرح با اعتبار ۵۳۶ میلیارد ریال افتتاح و سه طرح نیز با اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شوند.

کد خبر 61701
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار