یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
جذب ۱۰۰ درصدی نیروهای بومی در آزمون استخدامی پارس جنوبی
بوشهر- استاندار بوشهر از برگزاری آزمون‌های استخدامی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برای نخستین بار در استان بوشهر خبر داد و گفت:‌۱۰۰ درصد سهمیه برای جوانان بومی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت اشتغال نیروهای متخصص بومی در صنایع استان اظهار داشت: در سال جاری آزمون‌های استخدامی حوزه پارس جنوبی و صنایع پتروشیمی مستقر در استان بوشهر، برای نخستین بار در استان برگزار و سهمیه بسیار بالایی برای جذب نیروهای بومی تصویب شد.

وی افزود: آزمون استخدامی در پتروشیمی‌ها برگزار شده که در پتروشیمی صدف، ۸۰ درصد نیروهای بومی استان جذب می‌شوند و در پتروشیمی باختر و دالاهو نیز حداقل ۵۰ درصد سهمیه به جوانان هم‌استانی تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر از جذب صد درصدی نیروهای بومی در آزمون اخیر مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: آزمون استخدامی برای جذب ۸۵۸ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود که تمام سهمیه جذب این آزمون، برای نخستین بار به جوانان استان تخصیص یافته است.

محمدی زاده از تمدید ثبت نام در این آزمون خبر داد و گفت: با تقاضای جوانان استان، برای دومین بار زمان ثبت نام آزمون مجتمع گازی را تمدید کردیم و متقاضیان تا روز چهارشنبه ۲۲ شهریور، وقت دارند که ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کنند.

وی یادآور شد: از جوانان تحصیل کرده استان، تقاضا دارم در وقت باقی مانده ثبت نام کنند.

استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پشتیبانی و حمایت از اشتغال جوانان بومی در صنایع مستقر در استان، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

کد خبر 61992
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار