یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز پدر

حجت الاسلام کارگر امام جمعه ولایی جزیره خارگ با صدور پیامی سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) و روز پدر و مرد را به عموم مردم شریف جزیره خارگ تبرک گفت

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ متن پیام تبریک حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت  ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز پدر به شرح زیر است


بسمه تعالی

سیزده رجب سرآغاز و مطلع خورشید زندگی بزرگ مردی که آغازگر امامت و ولایت، مظهر عدالت و یکتاپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با اخلاق، گفتار و رفتار خویش دل های تشنه‌ حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب نمود.

مولی الموحدین علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن تلاش بسیار و نقش بسزایی داشت. حضرت علی (ع) سرچشمه نیک ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه ای بی نظیر خوانده می شود. چنانکه شجاعتش در نبرد علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش، پندهای سرشار از معرفت و حکمتش عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت.

امیر مومنان علی (ع) مهربان ترین یاور مظلومان و یتیمان و همچون پدری دلسوز و مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می شتافت. براستی که شایسته است چنین روزی به نام روز بزرگداشت مقام پدر و مرد نامگذاری شد تا منزلت پدران عزیز و زحمتکش در این روز فرخنده و مبارک گرامی داشته شود.

روز پدر فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفر کرده و پدرانی که آسمانی شدند تا ایران اسلامی پابرجا بماند، گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

اینجانب سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) و روز پدر و مرد را به عموم مردم شریف جزیره خارگ و همه پدران فداکار این مرز و بوم به ویژه پدران شهیدان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

محمود کارگر

امام جمعه جزیره خارگ

کد خبر 62276

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار