سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
مطالبه‌گری، رویکرد اصلی ستاد امر به معروف در بوشهر

دبیر قرارگاه ستاد امر به معروف بوشهر گفت: رویکرد جدید ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تقویت و افزایش روحیه مطالبه‌گری در بین مردم است و این ستاد به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسؤولین برساند و نیاز است نمایندگان نیز به دنبال پیگیری این مشکلات باشند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ، سردار رزمجو در نشست با مجمع نمایندگان با اشاره به اقدامات مهم ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر اظهار داشت: تشکیل شورای دستگاه‌ها، بازرسی مستمر از ادارات و ایجاد و سازماندهی گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های مطالبه‌گری در ١٦ تخصص پیش‌بینی شده از جمله برنامه‌های اجرایی این ستاد می‌باشد.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌از منکر استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی گفت: در این روش، دیدگاه‌ها به حالت مطالبه‌گری انجام می‌شود، به همین منظور گروه‌های جهادی امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر با ساماندهی و سازماندهی بیشتر نسبت به گروه‌های گذشته تشکیل خواهد شد تا در موضوعات مختلف، یک گروه متخصص وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه ستاد امر به ‌معروف در استان بوشهر فاقد ساختمان می‌باشد گفت: زمینی با کمک مسؤولین استانی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع گرفته شده و نیاز به رایزنی برای جذب بودجه در جهت ساخت آن می‌باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: رویکرد جدید ستاد امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر تقویت و افزایش روحیه مطالبه‌گری در بین مردم است و ستاد امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسؤولین برساند و نیاز است نمایندگان نیز به دنبال پیگیری این مشکلات باشند.

وی افزود: همکاری طلایه‌داران با ناظر نیروی انتظامی باعث کاهش چشمگیر تخلفات اخلاقی و اجتماعی شده است.

سردار رزمجو با تأکید بر اجرای بسترسازی فضاهای تفریحی در سواحل بوشهر گفت: اهمیت و ضرورت احترام به حق‌وحقوق فردی و جامعه یکی از اوصاف مردم ولایت‌مدار استان بوشهر است که لازم است به‌ عنوان یک ویژگی شاخص از فضای سالم دریا استفاده شود.

غلامحسین کرمی نیز در این نشست گفت: مطالبه‌گری حق مردم و پیگیری آن وظیفه مشترک نمایندگان مجلس و ستاد امربه‌معروف است و باعث می‌شود که اعتماد عمومی به نظام اسلامی تقویت گردد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی ایجاد فضاهای تفریحی مناسب با شئون اسلامی در سواحل استان بوشهر گفت: در صورت همکاری و تعامل مسؤولان اجرائی در ایجاد فضاهای تفریحی در سواحل استان بوشهر این امر شدنی خواهد بود.

عبدالکریم جمیری نیز با تقدیر از اجرای برنامه‌های اجرا شده در این ستاد اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نقش ارزنده‌ای در اجرای احکام و حدود الهی دارد و پشتوانه محکمی برای تثبیت ارزش‌ها و ریشه‌کنی مفاسد اجتماعی است و نباید به این مقوله مهم بی‌تفاوت باشیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های باید باکیفیت و کمیت مناسب تدارک دیده شود، تا این فریضه الهی در جامعه نهادینه و از کارشناسان مجرب استفاده گردد.

کد خبر 10386

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار