پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
پیام امام جمعه جزیره مقاوم خارگ به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلام ایران این روز مبارک و عید سیاسی را به مردم جزیره مقاومت خارگ تبریک گفتند

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ متن پیام تبریک حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر می باشد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در بهمن ۱۳۵۷به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت، فراهم شد.

در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با رأی ۹۸.۲ درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲۵۰۰ سال نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد.

پس از آنکه قرنها تئوری جدایی دین از سیاست و نظامهای حکومتی لائیک بر دنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی امری خصوصی در زندگی مردم تعبیر می شد در ۱۲ فرودین نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند.

۱۲ فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردمی بود که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی ها و محرومیت های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند بعد از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی برای تحقق آرمان های والای شهیدان به استقرار جمهوری اسلامی رأی دادند.

این روز مبارک و عید سیاسی را به مردم جزیره مقاومت خارگ تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ملت عزیز ایران به همراه پیروزی در عرصه های زندگی مسئلت دارم.


محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقاوم خارگ
دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۳

کد خبر 62324

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار