سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
بیانیه کانون بسیج ورزشکاران جزیره خارک در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)

خارگ :کانون بسیج ورزشکاران جزیره خارک  با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : کانون بسیج ورزشکاران جزیره خارک  با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی سناریوی دشمن در جنگ شناختی است.

دو مؤلفه «نامرئی بودن» و «نداشتن محدودیت در طراحی سناریو» از امتیازات ویژه جنگ شناختی است. جنگ شناختی جنگی نامرئی است، نه نقشه آن معلوم است و نه آرایش نیروها در آن قابل مشاهده عینی است، شوالیه‌ها و سربازان این عرصه بدون هیچ محدودیتی وارد بخش‌های مختلف ذهن حریف خود می‌شوند و مرکز فرماندهی اعمال و رفتارهای او را تحت اشغال و کنترل خود درمی‌آورند، تا جایی که حتی کنش‌های او را به نفع خود مصادره کرده و حریف خود را به مکمل بخشی از پازل خود تبدیل می‌کنند.

بسیاری از کشورها امروز به دلیل نداشتن درک درستی از مفهوم جنگ شناختی و قلمروی آن، به فراهم کردن زیرساخت‌ها و مستقر کردن سامانه‌های دفاعی و پدافندی در مرزها و نقاط استراتژیک این قلمرو بی‌توجه‌اند. همین امر موجب می‌شود دشمن بتواند به راحتی و بدون مواجه شدن و مقابله با هیچ مرزبانی، وارد این قلمرو شود و به راحتی کنترل مراکز فرماندهی و مراکز استراتژیک که همان قلمرو شناخت باشد را به دست گیرد.

علاوه بر نامرئی بودن، امتیاز دیگر جنگ شناختی دشمنان اسلام و نظام اسلامی، داشتن سناریوهای فراوان و عدم محدودیت از این لحاظ است.

پس از اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گناه بزرگ و نابخشودنی در اهانت به چهره نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) خطاب شده، بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت.

سیاست مداران فرانسوی با طرح عوام فریبانه آزادی بیان و محکوم نکردن این جرم بزرگ نیز چهره واقعی و سیاست‌های عمیق ضداسلام و صهیونیستی خود را به جهان اسلام نشان دادند.

این رفتار کاملاً دشمنانه در این برهه‌ی زمانی می‌تواند، به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّت ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.

مردم مسلمان ایران و جهان  هرگز دشمنی‌های سیاست مداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

لذا کانون  بسیج ورزشکاران جزیره خارک ،با محکوم کردن حرکت بسیار زشت و نابخشودنی نشریه فرانسوی، این اقدام را ناشی از یکی از هزاران سناریوی نامحدود دشمن در جنگ نامرئی دانسته و ضمن اعلام خشم، نفرت و انزجار خود از اسلام ستیزان و سیاسیون غربی، از رسانه‌های انقلابی، متعهد و دوستدار نظام و این سرزمین بزرگ، به خصوص جزیره ولایت مدار جزیره خارک که دیار مردمان مقاوم می‌باشد، انتظار دارد حرکت اسلام ستیزانه نشریه فرانسوی را محکوم کنند.
کانون بسیج ورزشکاران جزیره خارک

کد خبر 10396

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار