جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
برخورد قانونی با تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح جهرم
جهرم- دادستان شهرستان جهرم گفت: تردد افراد مبتلا به کرونا در سطح شهر اقدام علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و در صورت معرفی این افراد توسط علوم پزشکی، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روستازاده بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شهرستانی کرونا اظهار داشت: هیچکس نمی‌داند در کجا ویروس کرونا وجود دارد پس باید همه اصل را بر این مبنا بگذاریم که همه جا آلوده به این ویروس است.

وی افزود: از برگزاری هرگونه تجمع جلوگیری می‌کنیم و قبلاً هم اعلام شده که برگزاری مراسم ممنوع است و قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. مردم هم مراسم و تجمعات خانوادگی، جشن‌ها و عروسی‌ها را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دادستان جهرم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی افراد مبتلا به کرونا در سطح شهر رابه دادستانی معرفی کند، بیان کرد: بر اساس قانون عمل آنان اقدام علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

روستازاده گفت: با وجود هشدارها همچنان شاهد ازدحام و تجمع در شهر هستیم و تعدادی از پارک‌ها چراغ آنان روشن است که باعث تجمع افراد می‌شود که باید گفت خاموشی چراغ پارک‌ها الزامی است.

وی بیان کرد: نظارت بر نانوایی‌ها بسیار مهم است و فروشگاه‌های بزرگ مانند هایپرمارکت ها باید بصورت جدی تحت نظارت قرار گیرند.

دادستان شهرستان جهرم با بیان اینکه با اصنافی که ماسک نزده و اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی می‌شود، ادامه داد: همچنین در هیچ اداره‌ای نباید ارباب رجوع بدون ماسک وارد شود.

روستازاده در پایان بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و توجه به تعداد مسافران از سوی رانندگان تاکسی الزامی است که در صورت عدم رعایت قطعاً برخورد خواهد شد.

کد خبر 10794
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار