جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
صنایع پایین‌دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد
بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه انرژی گفت: صنایع پایین‌دستی گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری استفاده شود.

وی از احداث شهرک صنعتی در محدوده‌های بنک و کنگان خبر داد و اضافه کرد: به منظور توسعه اشتغال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود باید شهرک‌ها و نواحی صنعتی گسترش یابد.

استاندار بوشهر ادامه داد: صنایع پایین‌دستی گاز و پتروشیمی از نظر زیست‌محیطی دارای وضعیت بهتری نسبت به دیگر صنایع هستند و اشتغال‌زایی بالایی در پی خواهند داشت.

وی با تأکید بر توسعه صنایع پایین‌دستی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر بیان کرد: لازمه توسعه صنایع پایین‌دستی گاز در استان بوشهر ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

گراوند بابیان اینکه شهرک‌های صنعتی باید در شهرستان‌های هم‌جوار پارس جنوبی توسعه یابد افزود: جنوب استان بوشهر فرصت بسیار خوبی برای توسعه صنایع گاز و پتروشیمی است.

استاندار بوشهر تأکید کرد: توسعه صنایع پایین‌دستی به نفع استان بوشهر است و باید از این ظرفیت برای توسعه صنایع پایین‌دستی استفاده کرد.

کد خبر 11800
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار