جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

خارگ : به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ " ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، " در پیامی فرا رسیدن  هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ " ابوالحسن سهرابی " رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، " با ارسال پیامی فرارسیدن هفتم آذر سالروز حماسه آفرینی دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده است را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم آذرماه روزی است که دریادلان سرزمین مادری مان بر خط موج، حماسه اوج و عروج را در پهنای تاریخ بلند میهن اسلامی مان، سرودند.
از همین رو بر خود وظیفه می دانم، این روز فرخنده که یادآور میثاق به خون نوشته نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر صحیفه خلیج تا همیشه فارس جهت حفاظت از مرزهای جغرافیایی و باورهای مکتبی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) است را به دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمایم.
رجای واثق دارم گام‌های همت دلاورمردان نیروی دریایی در مسیر مرزبانی میراث خونین کفنان شهر شهادت و رشادت، در سایه ممدود آفتاب حضرت ولی عصر(عج) و دعای مجیب فرمانده فاطمی سرشت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته)، همواره پا برجا و استوار خواهد بود.
 
اینجانب با تکریم و تجلیل از راقمان و عزت آفرینان آن حماسه بزرگ و تبریک به نیروی مقتدر و راهبردی دریایی ارتش به ویژه فرمانده و کارکنان مستقر در جزیره خارگ  که همگی از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب و خاک حراست و صیانت می کنند امیدوارم اعتلاء روزافزون این نیروی راهبردی قدرتمند، پیشرفته و تیزبین را شاهد باشیم.
 
ابوالحسن سهرابی
رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک
کد خبر 11958

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار