شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ادارات شهرهای قرمز استان مرکزی به مدت یک هفته تعطیل شد
اراک- استاندار مرکزی گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وستاد استانی از شنبه هشتم آذرماه همه ادارات به جز دستگاه‌های خدمات رسان در شهرهای قرمز استان مرکزی به مدت یک هفته تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی آقازاده اظهار کرد: از امروز بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان همانند اورژانس فعال هستند و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: بخش اداری شهرداری‌ها در شهرهای قرمز تعطیل هستند و خدماتی ارائه نمی‌دهند.

استاندار مرکزی بیان کرد: در طول هفته گذشته همه گزارش‌ها و اخبار دریافت شده حاکی از این است که مردم طرح محدودیت‌های کرونایی را خوب مدیریت کرده و فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و نیروی انتظامی، اعضای شورای تأمین و اعضای بسیج در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خوب عمل کردند.

وی گفت: تلاش برای اجرای طرح شهید سلیمانی شناسایی بیشتر مبتلایان به کرونا بوده است.

آقازاده عملکرد استان در هفته گذشته اجرای محدودیت‌های کرونایی بسیار رضایت بخش دانست و گفت: در یک هفته گذشته مردم بیش از ۹۰ درصد محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند.

آقازاده در خصوص آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا افزود: نتایج مقایسه آمار هفته چهارم آبان ماه و هفته اول آذرماه، نشان می‌دهد که موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول آذرماه نسبت به هفته چهارم آبان ماه ۱۴ درصد کاهش یافته است یعنی از حدود یک هزار و ۸۶۰ نفر به یک هزار و ۴۱۰ نفر رسیده، همچنین موارد بستری از ۳۶۰ مورد در هفته چهارم آبان ماه با ۳۷ درصد کاهش به ۲۲۷ نفر در هفته نخست آذرماه رسیده است.

به گفته وی با اجرای محدودیت‌های کرونایی در موارد فوتی، کاهش ۲۰ درصدی رقم خورده است به طوری که موارد فوتی از ۸۳ مورد در هفته پایانی آبان ماه به ۶۷ مورد در هفته اول آذرماه رسیده است.

آقازاده عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مردم در اجرای این طرح نتایج خوبی را در کاهش میزان ابتلاء و فوتی‌های ناشی از کرونا شاهد باشیم.

کد خبر 12033
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار