شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
ستاد اجرایی فرمان امام در جبران خسارات سیل در بوشهر مشارکت کند
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در بازسازی و جبران خسارات مالی ناشی از سیل در این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نامه‌ای به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: در پی بارندگی شدید روزهای اخیر در استان بوشهر و وقوع سیل در استان به ویژه منطقه دشتستان و ورود خسارات و آسیب‌های گوناگون به مردم و زیرساخت‌های شهری و روستایی از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقاضای جبران خسارات وقوع سیل در استان بوشهر را داریم.

وی در بخشی از این نامه آورده است: در آغاز از تلاش‌های مجاهدانه و خدمات عالیه آن ستاد در عرصه‌های تولید محصولات دانش‌بنیان، خدمات مردمی به ویژه در وقوع حوادث و ایجاد اشتغال و پیشرفت ایران اسلامی و اعزام سریع نیروهای آن ستاد به استان بوشهر در حادثه اخیر سیل از حضرتعالی و آن مجموعه شریف تشکر و قدردانی می‌نمایم.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از این نامه تصریح کرده است: به جهت وقوع سیل در استان بوشهر به ویژه منطقه دشتستان و ورود خسارات و آسیب‌های گوناگون مردمی و زیرساخت‌های شهری و روستایی تقاضا می‌شود در عرصه بازسازی و تأمین کالاهای زندگی و جبران خسارات مالی مردمی عنایت کرده و تخصیص اعتبارات لازم حسب کارشناسی‌های میدانی و معتبر در امر یاری مردم عزیز مساعدت‌های لازم مبذول فرمائید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نامه خاطرنشان کرده است: بی‌تردید استباق به این امر خیر و شتاب جهادی در این عرصه دارای تأثیری بسیار و موجب امتنان خواهد بود. صمیمانه از الطاف حضرتعالی تشکر می‌نمایم.

کد خبر 12819
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار