جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
سارقان لوله‌های نفتی در استان بوشهر دستگیر شدند
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دزدانی که پنج کیلومتر لوله نفتیِ بدون استفاده را در مرز این استان و کهگیلویه‌وبویراحمد برش داده و سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی با اعلام دستگیری این سارقان عنوان کرد: این خط لوله چند سال بدون استفاده بود که دزدان با پی‌بردن از چنین موضوعی با هم‌دستی هم ۵ کیلومتر را برش داده و به‌عنوان ضایعاتی آن را به‌فروش رساندند.

وی اظهار کرد: ارزش لوله‌های دزدیده ‌شده ۱۷ میلیارد تومان اعلام شد اما به‌نظر می‌رسد ارزش آنها بسیار بیشتر از این‌ میزان باشد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبر این دزدی بزرگ در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و میزان آن هم بالا بود این موضوع در دستور کار ویژه‌ی پلیس استان بوشهر قرار گرفت.

سردار واعظی یادآور شد: با توجه به اطلاع سارقان از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان، این مهم بسیار دشوار بود، اما پلیس آگاهی استان در فرآیندی پیچیده اعضای این باند پنج نفره را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: چهار تن از اعضای این باند در چند عملیات هم‌زمان در سه شهرستان استان بوشهر در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و نفر پنجم هم امروز دستگیر شد.

وی افزود: پرونده این متهمان پس از تکمیل به دستگاه قضایی فرستاده شد و ارزش دقیق لوله‌های دزدیده ‌شده پس از کارشناسی مشخص می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 14899
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار