جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
استان بوشهر از مواهب ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بهره‌مند شود
بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم این است که استان بوشهر از مواهب ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بهره‌مند شود.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر، مسائل و مشکلات و نیازهای صنایع انرژی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس ظرفیت‌های مختلف حوزه انرژی در خارگ، بوشهر و میدان نفتی فروزان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات کشور استفاده می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تاکید کرد: علی‌رغم ظرفیت‌های اقتصادی ممتاز در استان بوشهر و نقش مهمی که این استان در حوزه انرژی و اقتصادی کشور دارد، شاهد محرومیت‌های فراوانی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده استان بوشهر از ظرفیت‌های موجود در استان خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که استان بوشهر از مواهب ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بهره‌مند شود.

جمیری با اشاره به ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر ادامه داد: دو راکتور جدید در بوشهر در حال اجرا است که امیدواریم با تأمین مالی آن شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم.

کد خبر 15545
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار