شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
رفع مشکلات دیلم با جدیت دنبال می‌شود
بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات شهرستان دیلم استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات انتظامی و بندری شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات شهرستان دیلم تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و تلاش می‌شود که در سریع‌ترین زمان به دغدغه‌های مردم رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: با نظر کارشناسی نیروی انتظامی و کارشناسان، پاسگاه به انتهای بلوار خروجی شهر منتقل می‌شود، این نقطه پارامترها و مؤلفه‌های لازم را در خود دارد و به دو مسیر ورودی و خروجی شهرستان اشرافیت و کنترل دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: این اقدام باعث می‌شود که نیروی انتظامی مستقر در میدان به خوبی می‌تواند مأموریت‌های خود را انجام دهد.

بررسی مشکلات پاسگاه دیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: ورودی شهرستان دیلم به استان بوشهر بسیار مهم و استراتژیک است به دلیل اینکه ورودی دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به بوشهر است.

سرهنگ حیدر سوسنی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که هم مشکل مردم حل شود و هم دغدغه‌های امنیتی موجود برطرف شود.

در این نشست مقرر شد در خصوص مشکلات مربوط به جابجایی پاسگاه انتظامی شهید موسوی بررسی بیشتری به عمل آید و تحویل گیری بندر توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان پیگیری شود.

کد خبر 17079
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار