دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
در نشست فراکسیون دریایی مجلس با وزیر راه و رئیس سازمان بنادر مطرح شد

 پیگیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم برای برطرف شدن مشکل تردد دریایی مردم جزیره خارگ / حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در استان به دعوت جمیری

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به نشست فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت بر سیستم اجرایی در حوزه مسائل بنادر، دریانوردی و صیادی شکل گرفته است و با دریافت نظرات کارشناسی سیستم اجرایی برای حل مسائل و مشکلات این حوزه در قالب ارائه طرح و قانونگذاری تلاش می‌کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به مسائل و مشکلات استان بوشهر در حوزه بنادر گفت: عمق بخشی به بندر بوشهر برای پهلوگیری کشتی‌های بالای 50 هزار تن از مطالبات مهم بازرگانان، تجار، فعالان اقتصادی و مردم ساحل‌نشین بوشهر است.

وی بیان کرد: توسعه و تکمیل پروژه‌های بنادر دیلم و گناوه و لایروبی اسکله‌ها و حل معضلات بندر ریگ از مطالبات مهم مردم ساحل‌نشین این بنادر است.

جمیری با اشاره به مشکلات تردد دریایی مردم جزیره خارگ  تاکید کرد: مردم جزیره خارگ سال‌هاست که با مشکلات تردد دریایی در مسیر بوشهر و گناوه مواجه هستند و این مشکل باید به صورت اصولی و برای همیشه برطرف شود که در این خصوص وزیر راه و شهرسازی بر حل این مشکل با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مذاکراتی برای حل مشکل تردد دریایی مردم خارگ با شرکت پایانه‌های نفتی  انجام شده افزود: در این مذاکره حل این مشکل با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت نفت و استقرار کشتی مسافربری در خور شأن مردم  یک ضرورت اعلام شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، طرح توسعه اسکله بندرریگ را یکی دیگر از مطالبات مردم دانست و تاکید کرد: قبلا سازمان بنادر طرحی برای این اسکله در نظر گرفته بود که با تصویب آن از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه و تکمیل آن اعتباراتی تخصیص می‌یابد.

 

کد خبر 17346

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار