دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه «حاج عبدالله فاتحی» برگزار شد
ایسنا/بوشهر نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه حاج عبدالله فاتحی، مبارز انقلاب در بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه بوشهر در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن برای بزرگداشت شخصیتی متعهد، متفکر و ارزشمند به نام حاج عبدالله فاتحی گرد هم آمده‌ایم. 

وی ادامه داد: اصولا انسان‌های فرهیخته و تاریخی به منزله کسانی هستند که دارای اصالت روح بوده و نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی آگاهی دارند و اهل مطالعه هستند و با استعدادهای خدادادی که در وجود آنان است و با تلاش خود فرد این استعدادها را به منصه ظهور می‌رسانند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: ماهیت این انسان‌ها در ارتباط با خدا و ایمان و برخورداری از فکر و اخلاق پسندیده و نیکو، صاحب نظر بودن و پایبندی به اصول و اعتقادات دینی و انقلابی در شخصیت آنها رقم می‌خورد. یکی از این اشخاص حاج عبدالله فاتحی است. 

سردار رزمجو یادآور شد: انگیزه انسان‌ها زندگی و دستیابی به حیات طیبه در دنیا و سربلندی در آخرت است. طبیعتا انسان‌ها با یکدیگر مساوی هستند اما آنچه که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند امورات اکتسابی است که در مسائل فکری، روحی، روانی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی سازماندهی شده و شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: انسانی که از دانش مبتنی بر ارزش‌های الهی بیشتر برخوردار باشد ارتباط او با خداوند متعال بیشتر است و همین عاملی برای فضیلت و انسانیت شده و او را تبدیل به الگو کرده و ویژگی‌های انسان متعالی در او شکل گرفته و این خصوصیات را در جامعه منتشر می کند. این خصلت‌های خوب و ارزشمند در جامعه تجلی یافته و در ارتباط او با مردم تاثیر گذاشته و فرد را با مردم همراه می‌کند.

فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: ما در استان بوشهر شخصیت‌های متعدد انقلابی و ارزشمندی داریم که حاج عبدالله فاتحی به نمایندگی از ایشان در این شب عزیز تجلیل می‌شود.‌ حاج عبدالله فاتحی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب، علاوه بر مجاهدت و مبارزه‌های خود، پس از گذشت مدتی از تشکیل سپاه لباس مدافع و پاسداری از انقلاب را به تن کرده و مسائل انقلاب را تحکیم می‌بخشد و در ادامه منشا خدمات و برکات زیادی می‌شود. 

گفتنی است آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه تحت عنوان "مردِ صبر" به همّت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، صداوسیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، جهاد دانشگاهی استان بوشهر و استانداری بوشهر برگزار گردید. 

انتهای پیام 

کد خبر 17362
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار