دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر توسعه می‌یابد
بوشهر - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

مصطفی قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه فجر امسال طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی از تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی در استان خبر داد و بیان کرد: امروز یک سردخانه نگهداری دو هزار تنی و طرح نوسازی و بازسازی بوجاری بذر در تنگ ارم به بهره‌برداری رسید.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: سردخانه نگهداری زیر صفر ۵۰۰ تنی در روستای شاهیجانی شهرستان دشتستان از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر حمایت لازم را از فعالان حوزه کشاورزی استان خواهد داشت و طرح‌های نگهداری، بسته‌بندی، صنایع تبدیلی و فرآوری به صورت ویژه حمایت می‌شود.

قلی‌پور افزود: توسعه صنایع مرتبط با کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی، باعث می‌شود تا ارزش افزوده بیشتری به کشاورزان برسد و این قشر درآمدهای بهتری را از محصولات خود داشته باشند.

کد خبر 17363
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار