دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
گناوه در حوزه موقوفات از شهرستان‌های پیشتاز استان بوشهر است
گناوه-فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه یکی از مهمترین شهرستان‌های استان در زمینه موقوفات است و همه مسئولان باید با حمایت‌های خود موجب احیا و شکوفایی پتانسیل نهفته در موقوفات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تقدیر از زحمات و تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس پیشین اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد توسعه و پیشرفت موقوفات با مدیریت جدید این اداره ادامه داشته باشد.

فرماندار گناوه افزود: شهرستان گناوه یکی از مهمترین شهرستان‌های استان در زمینه موقوفات است و همه مسئولان باید با حمایت‌های خود موجب احیا و شکوفایی پتانسیل نهفته در موقوفات شوند.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا اداره اوقاف و امور خیریه بتواند مأموریت‌های محوله را که در راستای ارائه خدمات به مردم و صیانت از اموال خیریه و وقفی است به نحو احسن و صحیح انجام دهد.

وی گفت: هماهنگی و ارتباط بیشتر اداره اوقاف با سایر دستگاه‌های مرتبط و متولی نیز می‌تواند در اجرای برنامه‌های این اداره تسریع و موارد و مشکلات پیش آمده را به راحتی حل کند که انتظار می‌رود این امر هر چه بیشتر مد نظر مسئولان این اداره در شهرستان قرار گیرد.

در پایان این مراسم که با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و به دلیل شرایط ویژه و حفظ پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار شد از تلاش‌های جلال الدین پی خسته رئیس پیشین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه و دیلم تقدیر و حسین غلامی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

کد خبر 17364
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار