دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
در دوران ستمشاهی، برداشتن پرچم مبارزه بسیار سخت بوده است
ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در آن شرایط دوران ستمشاهی، برداشتن پرچم مبارزه بسیار دشوار و ابراز مخالفت سخت بوده است.

سعید زرین‌فر در آیین مرد صبر با اشاره به ۵۰ سال مجاهدت حاج عبدالله فاتحی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که از دست‌اندرکاران این جلسه تقدیر و تشکر کنم. تکریم بزرگان و تقدیر از آنان، تکریم جامعه است؛ لذا همه باید تلاش کنیم از بزرگان خود قدردانی کنیم.

وی افزود: یکی از صفات ایشان انقلابی بودن پیش از انقلاب است. هر جا نیاز بوده وارد شده و هزینه کرده‌اند، بسیجی بودن ایشان باعث شده که فارغ از ملاحظات و مواضع جناحی تنها به پیشبرد اهداف انقلاب بیندیشد. اینکه در این شرایط تشخیص داده و به موارد مهم ورود کزده‌اند بسیار مهم است.

این مسئول یادآور شد: نکته بعد آرامش خاطر و روح، خوش‌خلقی و اعتدال ایشان است که هر کدام در جای خود بسیار ارزشمند و قابل توجه است. امیدواریم این پنجاه سال ادامه یافته و جامعه از حضور ایشان استفاده کند و امثال ایشان در جامعه ما تکثیر شوند و قدر دانسته شوند.

زرین‌فر یادآور شد: وظیفه خود می‌دانم که از دست‌اندرکاران این جلسه تقدیر و تشکر کنم. تکریم بزرگان و تقدیر از آنان، تکریم جامعه است؛ لذا همه باید تلاش کنیم از بزرگان خود قدردانی کنیم.

گفتنی است آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه تحت عنوان "مردِ صبر" به همّت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، صداوسیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، جهاد دانشگاهی استان بوشهر و استانداری بوشهر برگزار گردید. 

انتهای پیام 

کد خبر 17369
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار