دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
حضور حماسی مردم بیانگر ولایت‌مداری و ایستادگی مقابل جهان سلطه است
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن نشانه ولایت‌مداری و استواری مقابل تهاجم جهان سلطه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شرایط کرونایی نشان از ولایت‌مداری و حفظ آرمان‌های امام و شهدا و استواری در قبال تهاجم جهان سلطه است.

وی با اشاره به اینکه این حضور شکست نقشه‌های استکبار است، افزود: حضور حماسی، پر بصیرت و با صلابت مردم گرانقدر ایران و استان ولایتمدار بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران اسلامی افزود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به احیای مجدد نظام اسلامی و تمدن دینی با پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب فصل نوینی در تاریخ اسلام، ایران و جهان و طلوع خورشید بصیرت، معرفت دینی، بیداری و حکومت عدالت‌گستر اسلامی از افق ایران است

صفایی بوشهری گفت: انقلاب اسلامی ایران آمده است تا بیداری بیافزاید و سراسر جهان را عدالت فراگیرد اما جهان سلطه به سردمداری آمریکا و کشورهای استکباری همچون فرعون‌ها، نمرودها، ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها در مقابل آن صف آرایی و به دنبال محو آن بوده و هستند.

وی اضافه کرد: آنان با تمام توان خود برای کنترل و براندازی این انقلاب با انواع تهاجم‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و تحریم‌های اقتصادی کوشیده‌اند ولی همواره مردم ایران بر مبنای ولایت‌مداری که امروز تجلی در ولایت رهبر معظم انقلاب این هدیه و ذخیره خداوند دارد بر تمام آن هجمه‌ها پیروز شده و برای دشمنان شکست‌های پیاپی ایجاد کرده است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در اندیشه استقلال، آزادی الهی و تحقق نظام جمهوری به رنگ اسلام بود و در تلاش برای ایجاد پیشرفت‌های همه جانبه، عدالت محوری و تمدن اسلامی بود.

کد خبر 17374
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار