دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
ملت ایران با عزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهد
بوشهر - امام جمعه بندر دیر گفت: ملت ایران با عزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح چهارشنبه در راهپیمایی موتوری و خودرویی با گرامیداشت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امروز جای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خالی است، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم را در جامعه خودمان نهادینه کنیم.

وی افزود: عزت طلبی، ظلم ستیزی، ذلت ناپذیری، استکبار ستیزی و ولایت مداری سردار رشید اسلام را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

حسینی با بیان اینکه شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست، ادامه داد: ما امروز به عنوان سربازان ولایت با ولایت تجدید بیعت می‌کنیم.

امام جمعه بندر دیر گفت: ملت ما گرچه امروز سردار خود را در میان خود ندارد اما فریاد او علیه دشمنان و فریاد علیه قاتل سردار سلیمانی بلند است و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز رهایی ملت ایران از سلطه دشمنان است، یادآور شد: امروز روز آزادی ملت ما از دست آمریکای جنایتکار است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد.

حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهدا، عنوان کرد: در این چهل و دو سال انقلاب اسلامی ما با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن از کودتاها گرفته تا اقدامات تروریستی و جنگ تحمیلی و تحریم‌های فلج کننده به راه خود ادامه داد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با حضور در صحنه و استقامت و اطاعت ملت از امام و رهبری داهیانه امام به ثمر نشست.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: روزی بود که هواپیمای مسافربری ما را ساقط می‌کردند و قدرت دفاع نداشتیم اما امروز پهپادهای پیشرفته دشمن را به زیر می کشیم و پایگاه استراتژیک عین الاسد آمریکا را با خاک یکسان می‌کنیم و دشمن جرأت حمله متقابل را ندارد.

وی بزرگترین ارمغان امام برای ملت ایران را خودباوری دانست و تأکید کرد: امروز در همه عرصه‌ها ملت ایران با دانشمندان جوانش به خودکفایی و خودباوری رسیده است.

حسینی افزود: با همین هوشیاری و حفظ وحدت و انسجام و اطاعت از رهبری و معنویت و اخلاق، بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق خواهیم بخشید.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به اینکه در دهه پنجم انقلاب گام‌های بلندی خواهیم برداشت، یادآور شد: امروز کسی که ایران اسلامی را تهدید می‌کرد و ظلم و ستم به ملت ما روا می‌داشت با لگد از کاخ سفید بیرون رانده شد و استیضاحش در مجلس سنا رأی آورد.

وی بیان کرد: دشمنان این ملت امروز زبون تر و خوارتر از همیشه هستند و ملت ایران با عزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهد.

حسینی با تقدیر از مردم شهرستان دیر بخاطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، تأکید کرد: انتظار داریم همچنان تا زمان نابودی این ویروس منحوس مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 17382
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار